Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 22

::: aku xnk ckp ape2 :::











*selingan yang manja* :p







10 comments:

Nani said...

hang pa tengok le adik chek ni...memang dari kecik lagi suko possing2. (mesti betoi andaianku ni, sbb masa dia kecik aku dah besar sikit...he3)

masniza mahmud said...

kak nani : hahahahha :p biasa la tu, bukan ke kite same2 suke berposing??? ;) igt lagi bergambar kat komtar hahahhah

axie said...

amboi posing sakan

masniza mahmud said...

axie : heheheh boring2 xde keje :p bile la makyong ni nk update blog????

axie said...

dah update dah..cpt komen!

Ezzah said...

amboi mak cikkkkkk..kemain lg berposing eeekkkk...

eheheheheheh.......

P/s : budak kuat nangis! bluweeekkk.. :P

masniza mahmud said...

ezzah : hahahah bukan ke hobi kite sama??? ;p

hobi nangis pun bukan ke sama ngan ko gak yang??? :p:p

Ezzah said...

ahahha....tu arrr..hobi nangis ko dh berjangkit kat aku! :))

monamie said...

cantik! suka gmbaq paling last! meaningfullllll!!! :D

ezzah! budak kecik ni mmg suka nangih, haritu kmona nak pindah, seboleh2 kakmona elak nak jumpa dia.. takut kami buat drama sebabak kat cafe ;D

masniza mahmud said...

monamie : sgt meaningfulllll :p

oo..kakmona lari dr zaa upenye ye????heheheheh kalo dpt drama sebabak pn best ape kak??? :p