Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 5

::: entry kosong :::

salam.

napela ngan aku ni???
nak kawen x lame da lagi.
tp mcm mls je otak nk psl preparation.
padahal banyak lagi yang x settle.
sampai ke hari ni aku blom contact lagi ngan org khemah.
bukan aku xcall tp xpernah berjawab!
tu yang wat aku jd malas.
sourvenir mmg da settle tp kemungkinan besar ade tambahan.
tp mslhnya blom di decide lg.
skang mcm slow cket wat preparation.
tp hati mmg sgt2 excited. :p
barang2 hantaran alhamdulillah, byk yang da settle.
rumah pn blom cuci lg.
barang2 umah pn blom beli lagi.
aduh..pening jgk ek nak masuk umah baru ni.
mcm2 nk kene sediakan.
otak aku ngan MR.K ligat je duk pk $$$$$$ heheheh.
harap2 rezeki murah la.
harap2 jgk MR.K dpt backdated die dari julai thn lps!
whooott!!!whooottt!!! best tu!!!
heheheh

*ade sape2 nk bg hadiah kat aku???* ;)


4 comments:

mrs_yus said...

hadiah tgula majlisnye nti yeekk..;P

III AiNa III said...

aku nk bg adiah baby..sng nt..hehe..

~~zaa~~ said...

mrs_yus : zaa nk y besarrrrr punye dari sara!


:p

~~zaa~~ said...

aina : ceh!! yang tu lmbt lg makcok oi! hahahaha