Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 25

::: hari ni da gaji kannn??? :::

salam..
ok la, aku da malas la nak blurrr-blurrrr.
nak mula dengan sesuatu yang baik.
hari ni aku settlekan semua urusan borang-borang nikah ngan MR.K.
his side da lulus, da boleh kawen la tu!
now my turn pulak.
tadi da poskan semua borang-borang kat abah.
nasib baik abah kamcing dengan tok kadi.
so abah akan settlekan la kat kampung nnt!
thanks abah! luv u!!!! :*:*:*:*


owhhh..


mie aku demam, sakit urat.
last saturday mie call.
sedih ko. :(
mie cakap demam-demam macam ni, nak la duduk dengan anak-anak.
boleh anak-anak picitkan! :(
hua...hua...hua...
nak-nak pulak skang tinggal berdua je dengan abah.
adik aku yang pompuan kat U tapi tak jauh pun, machang tu je.
yang bongsu laki pulak baru pegi duduk asmara asrama.
sekolah biasa je tapi saja biarkan dia berdikari duduk asmara asrama.
pun dekat je dengan rumah, kentut pun dengar! :p


yeayyyyy!!


hari ni aku nak g wat facial!
hope salon tu sebagus khabar-khabar angin yang aku dengar.
berseri-seri la muka aku nanti.umpama bidadari



*ada kaitan dengan tajuk tak???takde kan???layan sudah!*


8 comments:

fatenton said...

wah nak gi spa eh??
best tuuuu
kalau nak kasi naik seri lagi makan bunga ros byk2.. ;p

Ezzah said...

nak ikuutttttttttttttt g spa! :))

mrs_yus said...

xlame dh nk ade sri ponn..hehehe :P

~~zaa~~ said...

fatenton : heheheh best sgt2!

ha..bunga ros???bia btul ten???

~~zaa~~ said...

ezzah : no no no no no!


:p

~~zaa~~ said...

mrs_yus : ahaks! nk tmbh lagi seri tu!

fatenton said...

betullah..
klu budget kecik makan je bunga kertas tu..
hohoho ;p

~~zaa~~ said...

fatenton : kamu semakin nakal tau??!!! :p