Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 13

::: of hantarans :::

aku berangan nak buat sendiri semua hantaran aku, InsyaAllah. tp dengan bangga nya nak bagitau yang aku langsung tak sentuh lagi semua bahan-bahan untuk buat hantaran. :D tak pe, lambat lagi kan???? sepatutnya aku da boleh nak menyibuk kan diri tapi disebabkan ade perubahan sikit, so aku boleh bersenang-lenang la lagi.

kisahnya, kebiasaan orang luar selain dari kelantan (setau aku la) bawak barang-barang hantaran masa nikah. tak kira ko nikah pagi ke, tengahari ke, petang ke, malam ke kan?? tp kat kelantan lain sikit, semua barang-barang hantaran di bawa masa hari bersanding. masa nikah tu bawa mas kahwin ngan barang kemas untuk batalkan air sembahyang je.

nak dijadikan cerita, at 1st memang both side setuju nak bertukar barang hantaran masa hari bersanding. tapi tiba-tiba fMIL inform kat MR.K yang my side tak yah bagi barang hantaran tu kat diorang. kiranya masa hari sanding tu, aku hanya menerima semua barang hantaran dari mereka dan barang hantaran aku untuk MR.K di bawa masa bertandang nanti.

so kawan-kawan yang bakal hadir kenduri aku nanti tak dapat la nak tengok gubahan hantaran untuk MR.K nanti. ;) that's why la aku tak sentuh lagi bab-bab deco hantaran ni. lagipun kenduri umah aku beza 2weeks ngan kenduri di rawang. lepas naik cuti nanti pun boleh settle kan. tak de la pening sangat aku nak wat semua benda nanti. :D

pic from here.


pic from here.
*ade sape-sape nak g dua-dua kenduri, angkat tangan cepattttt!!!!* :p


8 comments:

fatenton said...

kenduri zaa ngan krol 2 minggu beza??? lama jugak.

klu free2 za siapkan lah hantara tu..percayalah..nt byk lagi benda lain za kena uruskan.. takut tension je nt. :)

mrs_yus said...

insyaallah sara nk g due2 umh :)

~~zaa~~ said...

fatenton : aah, 2minggu. xnak rushing sgt. :)

ok, faten wat za takut plak hahahah :p

~~zaa~~ said...

mrs_yus : eee..sara kalo x g dua2, mmg za babab la! :p

Mrs. Amie said...

ok, nak bt hantaran mcm mana? let me give u ideassss...

~~zaa~~ said...

mrs.amie : kak amie, btul ke ni kak amie nk tlg??? :D

Mrs. Amie said...

bolehlah! tlg bagi idea ok! hahaha

~~zaa~~ said...

mrs. amie : owhh tu pun da cukup sbb dpt idea from owner merisik gallery! :p

nnt zaa email kat kak amie ye!