Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 17

back to normal

salam dan hai.


aahhhhh..malas betul nak mula kerja.
padahal da 4 hari cuti, langsung tak cukup!
rasa nak cuti sampai bila-bila. :)
best woo balik kampung.
kerja aku bangun tidur pukul 10, bersembang, makan.
rotate la setiap hari, itu je la kerja aku.
heaven gila ko!!



haih. apa nak jadi la wei.



tapi kerja yang tertangguh tu tetap siap ye kawan-kawan.
vendor pelamin-make up alhamdulillah.
cuma vendor khemah je tak sempat jumpa sebab dia sibuk sangat.
tak pe, yang penting da booking dengan dia kan.
cuma nak bagi dia setup untuk khemah dengan meja je.
tunggu la aku balik bulan depan.
sourvenir settle.
tapi bunga telor tak sempat beli sebab malas nak hadap jem stroberi kat rantau panjang tu.
mengalahkan jem stroberi kat kl gayanya!
beli kat jalan TAR je la.
kain persalinan untuk hantaran pun da beli.
baju-baju family semua da settle.
tinggal 1 je lagi. deejay. aku belum putuskan nak hire sapa.
nanti la akan di pk dan di timbang dulu.
overall yang berat-berat dan yang penting-penting semua da siap.
alhamdulillah.



ha!
ada perubahan pulak.
mie nak aku buat jugak hantaran untuk bagi kat MR.K tu.
so nak tak nak, memang kena buat dan bawak balik la nanti.
ehem2..
kak amie, i'm waiting for your tutorial ok. :)
whenever you free la. :)


ok, sepanjang 4minggu ni aku akan bertungkus-lumus untuk cat rumah.
bertungkus-lumus untuk cuci rumah.
bertungkus-lumus untuk beli barang rumah.
bertungkus-lumus untuk angkut barang dari rumah sekarang.
dan sebagainya. :)




ezah, ko jadi tak tido kat rumah aku nanti???? :)


*3ohari.titik.*

8 comments:

Mrs. Amie said...

darling ku... hahaha.. my sis punya wedding dah habis.. ok, skrg mmg lah free... hahaha.. cepat e-mail.. tanya apa yg u nak tanya... i'm willing to help ok!

Ezzah said...

ishk...perancangan selalu berubah2 lah yang. tak tau lagi mcm mana. kejap laki i tu nk ikut..kejap tak nak. ishk!

~~zaa~~ said...

mrs.amie : hehehe za tau kak amie sibuk sgt2 sbb tu za x kacau! :)


nnt za email kak amie ok!

~~zaa~~ said...

ezzah : ala :( cepat decide! ;P hahahhaha aku tunggu!


:p

fatenton said...

zaa dah beli rumah ekk?nt pasni duk mana??

diet tau..jgn makan mende bukan2!

~~zaa~~ said...

fatenton : yang oi!! xde de nak bli umah lagi wei..hahahaha :p
duit pun ciput je ni! mane lagi yang, kuarters la!! :p

III AiNa III said...

zaa..kuarters presint bp?

~~zaa~~ said...

aina : p18r13..blkg opis jek! gila heaven!! :p