Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 19

kenapa sekarang baru ko muncul???!!!

salam dan hai.


hati aku sangat sakit sekarang.
sangat-sangat sakit.
dia kata salah aku.
tapi aku tak pernah tau pun betul ke aku yang buat kesalahan tu.
ko tak pernah muncul face to face depan aku.
dari 2008 sampai 2009, clear.
tapi 2009 ke 2010 kenapa ada masalah pulak??
padahal dia kata ko dari 2008!!
macam mana boleh jadi macam ni???


ko tau aku sekarang tengah pening???
tau tak???
pening duk pikir mana aku nak cari duit nak bagi ko
supaya ko boleh berambus dari hidup aku.
da la aku pening nak kawen lagi.
lagi banyak nak guna duit.
ko suka-suka je nak mintak pampasan dari aku.
kalau aku sorang pening tak pe.
tapi ni melibatkan tunang kesayangan aku jugak!!
eeeee...sakitnya hati aku!!!!


hah!


sekarang ko da puas kan sebab ko da dapat duit dari aku???
aku harap sangat-sangat ko boleh berambus!!!
jangan datang lagi dalam hidup aku dengan MR.K.
wahai saman dari jpj yang sangat-sangat menyusahkan!!!!



dugaan betul la!!


10 comments:

Ezzah said...

ahahaha....aku ingatkan apa la...
tuh la..ni mesti kes bawak keta laju2 nih.
takpe..sabar, sabar...anggap je la ini dugaan nak kawen. :)

~~zaa~~ said...

ezzah : sakit hati ko. saman tu 2008 lg tp aku pelik sbb 2009 lepas pulak nk wat roadtax.

series dugaan!

mrs_yus said...

hahaha...kejutan yg menjadi...ingtkn apelaaa..:)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : :p tp yang series tensen!! :p

III AiNa III said...

Gler gempak zaa ni!!!!

~~zaa~~ said...

aina : :p huahuahua

dakcik said...

haha..za wat gempak!!..:)

~~zaa~~ said...

dakcik : heheheh :p terlebih sudah!!

ibu comey said...

akak pun terkena gak... wat suspen jer huhuhuhu

~~zaa~~ said...

ibu comey : heheheh :p just joking! tp series tensen ngan saman tu.