Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 23

stop the time, please.......

salam dan hai.

aku letih sangat-sangat sebulan ni. sangat-sangat.
rasa macam tak terbawa da badan aku ni.
banyak betul yang kena di bereskan.

fuhhh..

nasib baik aku ikut idea fatenton.
supaya aku buat hantaran tu awal.
kalo tak memang aku akan menyesal la sebab memang tak cukup masa.
sekarang ni pun tak abis-abis lagi bab kad.

and..

hujung minggu ni adalah sangat pack!!
jumaat nak keluar pegi cari satu dua lagi barang hantaran.
ini kes terlepas pandang. :)
lepas tu nak pegi cari cat dan kalau sempat terus nak pegi cat rumah.
sebab sabtu nak cuci je. tak nak kacau ahad kang penat sangat.
kalau tak sempat jawabnya cat sabtu dan minggu depan lagi satu baru cuci.
dan isi barang-barang rumah sekali.

serius.
i need rest.....
i need rest.....
i need rest.....



Z

4 comments:

Ezzah said...

sape lagi join ngecat umah? aku nk menempel gak ahhhhhh...tp tukang tgk je tau!! :))

~~zaa~~ said...

ezzah : betul??? hehehe nnt aku msg ko ek yang. ;) tgk pn xpe asalkan ko bwk mknn yang ko masak! :p

Uncle Rain said...
This comment has been removed by a blog administrator.
~~zaa~~ said...
This comment has been removed by the author.