Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 7

::: three in one :::

assalamualaikum..


keadaan aku kurang stabil hari ni.
normal kan??? :)
hati aku ni pun da tak sabar nak tunggu jumaat ni.
cuti raya cina sampai hari selasa.
aku nak balik kampunggggg!!!!


ok la.
aku nak cite pasal hari jumaat lepas.
salah sorang opismate aku dapat bertukar balik ke terengganu.
alhamdulillah, dekat dengan suami dia.
da setahun berkahwin, akhirnya dapat jugak dia hidup sebumbung.
so kami kawan-kawan wat la jamuan kecik-kecik untuk dia.
tongtong sikit-sikit sorang, jadi la kan.
kak diana, jangan lupa kitorang kat sini tau!!





kad kawen aku da siap!! yyeeaaayyy!!!
walaupun aku tak custom made sendiri.
walaupun bukan hardcover.
walaupun murah.
tapi aku ngan MR.K puas hati.
sesuai la dengan bajet kami yang ciput ni. :)
so sekarang ni memang sibuk nak lipat-lipat-tulis nama-masuk sampul-dan-post!
kawan-kawan yang dekat aku nak byhand je, jimat! :p






and last but not least.
sabtu semalam division aku wat family day.
wat dekat desa water park jek! hahahaha gila sengkek!
tapi alhamdulillah, janji kelab ada la jugak inisiatif nak wat family day.
dari tahun lepas yang tak da langsung! heheheh
aktiviti agak best jugak la.
semua game dalam pool. syiioookkkk!!!
lepas kul 12, masing-masing wat aktiviti sendiri sehingga majlis penutup & hi-tea pukul 3.
tapi maaf la ye, aku tak da kesempatan nak bergambar.
sebab bergedik dalam air dengan ain, kak nini, kak zila, clement, kak ini, kak sue & en.ros!
kelab, tahun depan wat lagi tau!!
hasilnya, habis muka & tangan aku sunburn!!
teruk gile!!!
sib baik lg sebulan hari besar itu, sempat la ai putih semula!! hahahah :p





*esok 08/02/10 anniversary aku dengan MR.K yang ke-5!!*



6 comments:

♥♥ ummi rania ♥♥ said...

happy anniversary za! dah xlama lg ni nk wedding pulak...

~~zaa~~ said...

ummi rania : thanks nisa mucuk!! :*

Ezzah said...

happy anniversary!! :)

mrs_yus said...

go za goo!!xsabo tgk za sandingg...mst gedik knnnnnnnn...hahaha:P

~~zaa~~ said...

ezzah : hikhikhik!! aku tau ko slalu doakan aku kannn??? :p
thanks syg!!

~~zaa~~ said...

mrs_yus : blueekkk!!! :p mane lagi gedik??? sara ke zaa??? :p