Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 3

::: what else? :::

salam.
ok, now tinggal lagi 43 hari untuk menuju hari besar itu.
alhamdulillah, progress positif. :)
almost 70% da lengkap.
aku da jumpa pengapit perempuan untuk majlis rumah aku nanti.
aku minta sepupu aku, amira.
nak suruh adik perempuan aku, kesian pulak kat dia lagipun dia kan tuan rumah.
baik aku suruh dia jadi pengurus untuk doorgift. ;)
nanti hari bertandang kat rawang, baru suruh dia jadi pengapit aku.
untuk pengapit lelaki pulak, MR.K yang uruskan.
dia minta kawan dia.
so we have to work on baju pengapit.
raya cina ni aku balik kampung untuk settle down semua benda yang tertangguh.
jumpa vendor pelamin, jumpa vendor khemah, jumpa kumpulan kompang & deejay.
beli bungan telur yang tak cukup lagi, settlekan sourvenir, banyak lagi la.
lagipun lepas raya cina ni, aku da tak balik da.
ok la tu, harap2 semua in control la.
mie aku plak mula2 nak ambil catering, tp tiba2 tuka pulak nak masak sendiri.
lagi jimat dan senang katanya.
aku tak kisah sangat asalkan mie tak penat sangat.
ok guys, nanti aku update lagi ye!


8 comments:

mrs_yus said...

dub dab dub dab ;)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : hehehehe :p series!! ni da lebih dari dupdapdupdap da ni yang oi!!! :p

fatenton said...

cepatlah bagitau kaler temaaaa..org nak tempah baju niiiiii!!

Ezzah said...

oit tenton dia dh ckp la hr tuhh..merah or peach je kita leh oakai. sbb putih dia punya.. :P

~~zaa~~ said...

fatenton : heheheh ok2, nnt i msg u ye syg!!!

~~zaa~~ said...

ezzah : oit makcik!! fatenton mane ade masa kat umah sara.. hahahahh :p

♥♥ ummi rania ♥♥ said...

wahhh tak lama dahhhh... tahniah!! bapa hb nih??

~~zaa~~ said...

ummi rania : hheheheh insyaAllah nikah 19 mac, kenduri 20 mac.. nisa x balik mesia ke??? :((