Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 3

i don't wanna be a bridezilla

salam dan hai.

makin dekat hari besar ni, makin sakit kepala aku dibuatnya.
mana nak tahan berdebar lagi, mana risau pasal majlis lagi.
pasal makanan cukup ke tak.

ni ada lagi yang menambahkan pening kepala aku.
akak khemah oi....toloooong la angkat telefon tu!!!
da 3hari aku call tak berjawap.
kadang-kadang off.
aduiiiiii..pening la aku.
tolong la kak....majlis aku tinggal lagi 2weeks ni.
jangan la main macam ni.
hilang nyawa da aku rasa.
tangan ni da lenguh duk mendail no. dia.

nak suruh mie pegi jumpa dia, rasa macam menyusahkan mie plak.
sebab aku rasa aku boleh handle sendiri.
takpe, aku akan cuba call dia sampai dapat.
sehari aku nak call 100x hahahhaha
baru dia tau heheheheh
ok2, aku tak nak marah tak tentu pasal.
nanti hilang seri :p

eh, aku ni belum pegi spa pun lagi.
tinggal 2minggu je lagi ni.
nak kena call spa la wat appoinment.
heheheheh best-best..ai nak manjakan diri la sebelum bercuti ni. :)

No comments: