Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 10

suka dan frust

salam dan hai

hari ni pagi-pagi lagi aku dapat hadiah hehehe
ada pegawai kat opis aku ni bagi hadiah kawen in advance!
esok dia bercuti, jumaat pulak aku da start cuti.
so tak sempat nak jumpa dia.
lagipun dia da bagitau awal-awal tak dapat ke kelantan sebab ada urusan.
best rupanya ek dapat hadiah kawen ni! :p
baru aku tau perasaan pengantin heheheh
thanks puan.h.




hermmm..

aku ni terlepas 2 rezeki semalam.
aku berangan nak sewa veil from amy
tapi da ada orang yang wat payment lagi awal
so frust la di situ heheheh
lagi 1 aku nak sewa lantern jugak, tapi tak de colour.
try pulak dengan kak anil, pun tak boleh jugak.
memang bukan rezeki aku la tu.
tak pe la, aku nak cuba cari lantern tu kat kampung, kalo ada.
hehehhe tapi macam tak de je aku rasa! :p
nasib la...

8 comments:

siti said...

ct ada veil kaler gold, nk pnjm x hehehehe tp xtau ltk tang mana dh

~~zaa~~ said...

siti : gold ek??boleh jgk sebab bertandang nanti wane gold..siti cari dulu tau heheheh

axie said...

selamat berkawen
selamat honeymoon
selamat bercuti
:)

~~zaa~~ said...

axie : tq dear! nnt bwk afiy ke kelate tau! :p

Ezzah said...

lantern pada kak anil tuh apasal x boleh? dah ada org sewa ke? warna dia pun aku rasa masuk ngan theme ko.

sue kawaii said...

sape bg adiah za...nak nyibuk nih..hihi

~~zaa~~ said...

ezzah : aku da jwb td kan??? hahahahha :p

~~zaa~~ said...

sue kawai : eh sibuk je tau..rahsiaaaaa :p hehehehe