Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 9

update : i'm here...

salam dan hai.

alhamdulillah.
itu je perkataan yang paling sesuai.
selepas ke-3 majlis selesai.
fuhhhhh!!!! lega yang amat.
walaupun dalam ke-3 majlis tu ada macam-macam yang jadi.
walaupun ianya sangat simple.
tapi aku bersyukur sangat sebab majlis lancar.

jutaan terima kasih kat semua yang hadir.
the gediks, officemate, kawan-kawan.
thanks a lot.
aku betul-betul tak sempat nak layan korang baik-baik.
kalau ada kekurangan, aku minta maaf sangat-sangat ye.

ok, aku janji aku post gambar nanti ye.
sangat-sangat tak sempat nak jumpa photographer.
sibuk sikit la. dengan baru naik kerja, dengan nak kemas-kemas rumah. :)
sibuk melayan suami! :p hahahahah


p/s : kepada kawan-kawan yang ada gambar masa kenduri aku, tolong emailkan kat aku ye.

till then..
daaaaa....

2 comments:

Mrs. Amie said...

Hi

Alhamdulillah everythings went well. kak Amie would like to congrats you and so sorry dear we can't make it to ur big day as u know how busy I am..!

~~zaa~~ said...

mrs. amie : hi kak amie.. its ok kak.. i know how busy u are hehehe :p thanks a lot kak amie.. :)

p/s : ur tutorial agak menjadi jugak la.. zaa rasa mcm menjadi la gubahan hantaran tu heheheh :p thanks to u sis!