Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 25

just for you

salam dan hai.

semakin hari aku semakin rindu kat besties semua. ezah, farah, sarah, ikma, faten, ema & kety. rasa macam da lama sangat tak kumpul ramai-ramai, melepak, makan-makan, bergosip! last berkumpul masa kenduri kat rumah mr.k. tu pun 2 bulan yang sudah. tu pun secara formal. tak boleh nak gila-gila! :p

nanti la aku cuba organize kan program untuk geng gedik ni ye. sebab kalo jumpa mesti tak cukup korum. kali ni nak sangat biar cukup semuanya! :) nak tengok gelagat ezah dengan ikma yang cakap banyak. nak dengar si sarah bercakap laju. nak perhatikan si farah yang blurrrr je sepanjang masa. nak kacau si faten dengan ema yang malu-malu bila cakap pasal 18sx. padahal dalam hati suka! :p
nanti aku inform kat korang ye.. :)


9 comments:

Ezzah said...

ishk....i x boleh! i stok duduk umah je skrng!

ahahahahha... :D

~~zaa~~ said...

ezzah : aahh..i tak fedulik!! hehehe ;p

Ezzah said...

no no noooo....i can't!
i dah kawen dan punya 2 anak, jd i stok kena dok umah.

>:)

ahahahahahahahaha

~~zaa~~ said...

ezzah : huh...we'll see!!



:p

mrs_yus said...

zaa : izah sje bg za sentap tuuuuuu...zaa plan pape infom la yeee ;)

izah : haissyy ayat ibu mithali btol la u ni tau :D

~~zaa~~ said...

mrs_yus : hehehe nanti i plan ye :)

fatenton said...

zaa buatlah open house..nanti faten dtg :)

~~zaa~~ said...

fatenton : terpikir nak wat jugak, lagi senang kan.. :) nnt i fikirkan :)

Ezzah said...

cehh...faten dok suh org, yg dia tu bila mau buat daaaaa....ishk!