Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 27

terungkai segalanya

salam dan hai.

mr.k da pergi kursus tadi pukul 3.
dia singgah ofis aku kejap bagi kunci rumah.
sedih sangat...macam tak nak bagi je dia pergi. :(

Allah tu Maha Mendengar dan Mengasihani.
walaupun berat hati aku, tapi aku Dia bagi seperti yang aku minta.
aku nak kan kebenaran, dan kebenaran tu muncul.
Alhamdulillah, aku terima dengan redha walaupun sedikit kecewa.
at lease aku tak tertanya-tanya.
ada sebab kenapa sesuatu perkara tu terjadi kepada kita.
sabar dan tabah, itu saja kuncinya.


aku bersyukur padaMu, Ya Rabbi....

2 comments:

Ezzah said...

it's ok my dear, bnyk lagi masa.. :)

~~zaa~~ said...

ezzah : yang tu bleh usaha...cuma bersyukur sgt2 sebab tak jadi penyakit lain...

tq! :)