Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 25

bikin gua panas jeeee

salam dan hai.

huh!
aku ingat pagi-pagi jumaat ni boleh mendamaikan hati aku.
tapi rupanya tak pun.
lagi menyakitkan hati ada la!

aku memang sangat-sangat pantang kalau bukan kesalahan aku, tapi diletak kat kepala aku!!
aku SANGAT PANTANG OK!
KAU PAHAM TAK WAHAI BUKAN PEGAWAI YANG BERLAGAK JADI PEGAWAI????
PAHAM TAK????
aku memang geram sangat ni!!!!!

aku taknak jadikan blog aku yang suci ni tempat melepaskan geram.
tapi sebab aku da tak tahan sangat!
benda kecik macam tu pun ko nak salahkan aku!
tu nasib baik aku tolong tau!
kalo aku buat bodoh je ambil benda tu untuk aku dengan bos aku je baru ko tau!
aku ni kemain lagi nak tolong semua kat seksyen ni!!!!
tak pasal-pasal aku yang kena kenapa??
kalo ko nak tau ko punya kat mana, ko tanya la kat admin!
bukan tanya dan salahkan aku!!!
eeeeee....geramnyeeee!!!!!!

sabar zaa....sabar.....astagfirullahaladzim.......
haih...merosakkan mood aku betul la perempuan ni!!!!


2 comments:

ciNDerella stRikEr said...

saba zaa saba.... tarik nafas...
hehee.... mmg wujud manusia spesis sebegitu di mana2. so, lantak kn aje diorg.
ps: lenkali xyah tlg dia dh (wahh...mghasut lg..hehe)

~~zaa~~ said...

cinderella striker : tengah saba ni nad..kalo ikutkan memang nak sembur je td! huh!

:p hehehe timbul plak tanduk kat kepala! :p