Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 11

direnjis-renjis dipilis

salam dan hai.

seperti yang aku janjikan.
perkahwinan sepupu aku minggu lepas.
alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.
sekali lafaz je, hebat jugak sepupu aku ni.
majlis kat rumah pengantin perempuan 6.6.10, kat rumah makcik aku 8.6.10.
kedua-dua majlis adalah majlis kesyukuran.

rumah pengantin perempuan ni dalam kawasan pondok agama.
so khemah jamuan makan di sekat antara lelaki & wanita.
pelamin pun takda sebab pengantin perempuan tak nak bersanding.
majlis yang simple yet sweet. :)
kenduri kat rumah makcik aku pulak ada pelamin & bersanding.

overall both reception sangat sweet.
aku dengan mr.k pun sangat-sangat la penatnya.
takpa, ni sorang je sepupu yang besar.
yang lain semua kecik-kecik lagi hehehehe
tapi sayangnya
kenduri kat rumah sepupu aku, aku tak sempat nak snap 1 gambar pun.
yang ada cuma gambar aku bergedik kat pelamin pagi sebelum bersanding.
hehehehe tak nak terima gelaran pengantin basi lagi tu! :p
ok, enjoy the pics yang kurang kualiti ni ye :)







1 comment:

fatenton said...

zaa pki camera hp ke?
gbr tak elok tak bp clear..