Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 30

donut oh donut

salam dan hai.

aku selalunya masak setiap hari.
hari kerja ke, hari minggu ke.
memang aku masak sebab mr.k ni jenis yang suka makan kat rumah.
masa dia bujang dulu-dulu pun macam tu.
so aku memang kena tingkatkan ilmu masak-memasak ni. :)

tapi ada jugak hari yang aku tak masak.
kalau mr.k ada operasi, dia akan makan tengahari siap-siap kat ofis.
so aku tak payah masak lagi da petang.
bagus jugak ek?? heheheh

semalam pun dia ada operasi jugak.
aku pun tak masak la, tapi dia request nak donut.
biasa la, isteri yang baik hati lagi cantik ni mesti la buatkan, ye tak???
kletung-kletang la kat dapur buat donat semalam.
uurrpppp!!! kenyang...
opppsss...sorry :)





10 comments:

Ezzah said...

makcik...donut 2hinggit! :D

JILA said...

zaa...

cepat bace..jila da update tau...hehehhe

mrs_yus said...

rajinnyee makcik ni handmade donut?
oh no..klo sara xde maknenye nk buat..bli ready made jelaa!hahaha :P

~~zaa~~ said...

ezzah : sori dik..2henggit makcik xjuai! 10hengget je boleh :p

~~zaa~~ said...

jila : ha..ok2 :) roger!

~~zaa~~ said...

mrs_yus : heheheh kebetulan rajin :p boleh mcm tu?? wakakak ;p

fatenton said...

bglah resepinyeee

~~zaa~~ said...

fatenton : nak resepi ke??heheheh :p boleh...boleh...

MiSz eiN said...

pergh...da pandai wat donut!!
nak la...

~~zaa~~ said...

misz ein : ha, boleh le..meh umah aku heheheh