Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 30

great weekend-part 2!

salam dan hai.

tadi cerita hari sabtu.
ni part 2 cerita hari ahad pulak! :) jangan bosan ye baca.
kalo bosan, nampat tak 'x' kat atas tu???tekan je ok!

hari ahad pun aktiviti kami penuh jugak.
tapi penuh dengan agenda tersendiri la. :p
bangun pun da tak berapa nak pagi sangat.
sarapan pun aku buat nasi goreng je.

da siap makan, buat kerja rumah sikit.
cuci kain, lipat kain, iron baju seminggu, sapu sampah.
semuanya gara-gara nak keluar berdating dengan mr.k.
punya la lepas kawin malas nak keluar.
duduk rumah lagi best kan yang?? -_-"

kuar rumah pukul 2ptg.
1st mula kitorang pergi ikea. cuci-cuci mata.
pusing punya pusing sampai nak tercabut kepala lutut.
then balik singgah ioi mall pulak. pusing jugak sampai la maghrib.
bila da nak gerak balik, mr.k ajak pulak singgah jusco equine park.
fuhh..ni memang betul-betul berjalan!
sampai-sampai rumah da pukul 10.30mlm.
terus menepek kat sofa, tak larat gila rasa.
da lama tak buat gila macam ni!

masing-masing tak boleh tidur malam tu sebab lenguh betis! heheheh
nak sangat berjalan kan??? :p
sampai kan hari isnin dua-dua tercuti sebab tak larat nak bangun!


7 comments:

mrs_yus said...

'tercuti'??
ceet! ;P
elleh lenguh cmpo2 ehem2 skali..faham sgt dhhhhhh..hahahah :P

p/s : za..ble lg nk ber3..cepatlaaaa! ;)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : ahahhaha amboi2 mulut hang! :p paham2 je la :p
x2, memang rehat je kat umah!

p/s : tengah berusaha yang...chaiyok!!! :p

mrs_yus said...

okeey jom lawan amcm? sape dulu! ehehe :P

dakcik said...

berusaha kwn2!chaiyok!chaiyok!hahaha

~~zaa~~ said...

mrs_yus : amboi!! gatai bunyi!! :p

~~zaa~~ said...

dakcik : uhuk uhuk...doa banyak2 wei dakcik heheheh

mrs_yus said...

zaa : meme gatal sokmo pon tp zaa lg gelenye kott..hahah :P

dakcik : ain pon pe salahnyee join lawan skali...eheheh :P