Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 22

rezeki datang lagi

salam dan hai.

wahhh..hari ni best sangat-sangat.
aku ingatkan bulan depan dapat gaji backdated.
tapi rupanya bulan ni!
tadi dapat slip gaji, bukak terus tengok gaji bersih..wallah!!
makcik kayo!!!
thank you!! thank you!!

so bulan ni agak berlebih la jugak kan.
alhamdulillah rezeki. :)
kena berjimat-jimat sikit, nanti tengah sesak boleh guna.

da la tu membebel.
ai nak pergi kira untung rugi gaji bulan ni..
daaaa...

10 comments:

mrs_yus said...

wah wah wah..nk skeeeeeeettttt :P

hmm sara tah ble dptnyee..hop bln ni dpt jgk..nk suh opis boy ambk payslip skang gak r hehe :D

MiSz eiN said...

bape za kamu dapat???
byk kan!!!

~~zaa~~ said...

mrs_yus : heheheh no! no! no! tunggu sara ngan izah blanje yang apc dulu! :p

ha, g amik cepat yang..takpe, lagi lama lagi banyak dapat!

~~zaa~~ said...

misz ein : ahaks!! not bad yang!! bleh hidup 2bulan jugak! hehehehe :p

Ezzah said...

arghhh...aku x dpt lg. tp PA2 lain kat kem aku semua dah dpt. aku je belum. :(

~~zaa~~ said...

ezzah : heheheh cian ko yang.. :p takpe ko xdpt lagi, ofis ko kan da bagi ko apc! hahahahah


wehh..da dpt apc ni, bile nak blanje aku wei????

~~*Lady Salwa*~~ said...

syioknyaaaa... hai, bila la kat sini nak bagi ntah... harap2 bulan ni jugak...

betul tu, kena beringat2... sesak2 ada gak tempat nak korek... hehe

~~zaa~~ said...

lady salwa : heheheh takpe, nanti rezeki salwa pulak..lagi lambat, lagi banyak :)


tau takpe, bab korek tu cepat je tangan!

fatenton said...

rezeki pengantin baru kot :D

~~zaa~~ said...

fatenton : alhamdulillah rezeki..tapiiiii tenton...pengantin baru ke pengantin basi???? hahahahaha