Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 21

sejuk macam air batu!

salam dan hai.

aku baru baik dari ciriti biriti heheheh..
dari hari jumaat lagi sampai la semalam.
lunyai badan aku kekurangan air.
habis mr.k borong pil chit kit teck aun kat kedai nak bagi bini dia yang cun makan.
sekarang da ok da, cuma kadang-kadang perut memulas lagi.

weekend lepas balik rawang sebab da lama tak balik.
program adalah sangat best!!
kitorang pergi berkelah dekat air terjun kaki genting!!
setengah jam je dari rumah PIL.
pehhhhh...gila best!!
bakar ayam, bakar ikan, makan nasi lemak, mandi sungai!!
air sungai dia tersangat la sejuknya.
tempat dia pun cantik.
aku rasa lagi sejuk kot dari sungai congkak.
celup je kaki, sejuk terus sampai kepala, da la airnya jernih.

gerak dari rumah kul 8.30pagi.
kitorang melepak kat sana sampai 1.30petang!!
punya la budak-budak taknak naik dari berendam heheheh
aku memang berendam kejap je la.
tak tahan sejuk ko..wakakaka..
tapi maaf la ye, aku langsung takdan nak vain-vain depan kamera!
so takde la gambar-gambar kat sana.

bila da sampai rumah, masing-masing bantai tido sebab penat sangat.
bangun-bangun pukul 3.30, tengok mak da siap masak!!
hahahaha gila teruk menantu! :p

overall picnic kali ni agak best jugak!
nanti nak pergi lagi ye bang :)
korang nak ikut x??? :p



6 comments:

mrs_yus said...

za,sara pn pnh cm2.dh trtdo bgn2 tgk mil dh siap msak.segan woo..hehe :p

ciNDerella stRikEr said...

Nak ikut..!!! (sambil angkat tgn tinggi2) heheee

* Nad pn pnh bgn lambat gak. Dh la kt umah Nad sendiri plak tu, mak mertua perli sipi2 je. Nad buat xphm. hahahaa

~~zaa~~ said...

mrs_yus : heheheh tu la yang..segan gila ko!! nasib mak mertua baik!

~~zaa~~ said...

cinderella striker : boleh nad! jom2!! heheheh

alamak, kene perli nad???hehehehhe nasib badan!

mrs_yus said...

itula pasal! :)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : heheheh jangan selalu la wei!! :p