Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 25

yang mana lagi sesuai?

salam dan hai.

ok, da siap kira untung rugi gaji bulan ni. -_-"
so da boleh update blog la hari ni.

aku tengah confuse sekarang ni.
aku tak tau nak guna facial apa.
semua produk yang aku guna, tak menjadi pun.
sekarang aku guna safi rania gold.
tapi macam takde efek apa-apa pun kat muka aku.

aku pun tak tau muka aku ni jenis macam mana.
berminyak sikit, jerawat kecil-kecil, kusam.
nak pilih produk macam mana ek??
korang ada tak pakai produk apa-apa yang sesuai & menjadi??
kongsi dengan aku boleh??

8 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Za, rasanya kan kulit za ni jenis kombinasi kot. Cuba tanya dengan ahli farmasi tu, rasanya diaorang lebih pakar.

Kalau tak silap la kan, safi rania gold tu lebih sesuai dengan org yg berusia 30++.

Sama macam olay total effect jugak, lebih sesuai yg nak dekat 30an.

Salwa nak bagi cadanga produk pun, rasanya yg salwa cuba sama je semuanya, tak berapa berkesan. Kadang2 ikut kulit jugak.

mrs_yus said...

zaa, sara jenis xberie sgt psl produk muke..klo ade pki pon just yg wjib jee..pencuci muke shj! krim,pelembab sume2 yg laen xde pki :P
skrg sara pki 3produk..gilir2..haha
olay,neutrogena n garnier(sume yg murah2 sjo :P)..pencuci je tau
muke sara ni ntah..pki pe pn cmni jee..xde prasaan! ;P

~~zaa~~ said...

salwa : tu la, kononnye nak kulit muda jelita la pakai yang tu! heheheh za pun xcerewet sangat, tapi masalahnya kat muka ni sama je..takde perubahan..

~~zaa~~ said...

mrs_yus : zaa pun xde beria sangat yang..memang hari2 pakai facial wash je..memanng xpakai semua pelembab tu hehehe :p neutrogena da try, tapi makin berjerawat... :(

Madamme Anne said...

za... try pakai clinique... beli facial wash jer.. Dulu kulit Anne mcm tu gak, tp pakai facial wash dia ok.. x la mhl ngat.. RM75 utk 250ml... pastu pakai BB cream.. apa2 jenama pun ok.. klu ada lebihan lg.. pakai SKII miracle water tu.. insyaallah ok.. tp facial wash clinique n bb cream tu bgs..

kak G said...

za, igt akak sorang dok pikir produk muka hehhehe :) kulit za x masalahkan? just pakai pncuci jer,
skrg nie akak try tia amelia baru guna trial set.. ntah tgk sama jer,umur akak dh 30 tu yg kena jaga-jaga,za muda lagi :)

~~zaa~~ said...

madamme anne : oo..clinique bagus ek yang???aku xpernah cuba lagi..bleh la aku try..bb cream tu ape???

~~zaa~~ said...

kak g : heheheh akak tau la za kn mcm mane :p ooo..akak pakai tia amelia ye??ramai cakap bagus produk tu kak..za pun kene jaga jugak wlpn mude lagi! heheheh :p