Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 20

new place..new mood..

salam dan hai.

hari ni boring sangat-sangat kerja.
kenapa la hai.
semua kerja da siap.
bos pulak pagi tadi meeting.
petang pulak pergi meeting kat melaka.

aduiai,
ada bos pun boring, tak de bos pun boring.
macam ni la PA, nak buat macam mana kan? ;)

dalam dok boring-boring ni.
aku macam teringin nak rasa suasana baru pulak.
rasa macam susun atur meja kerja ni boring je, suram je.
aku pun mula la sesi deco-deco-deco sorang-sorang kat bilik ni!
heheheheh :p
sekadar mengisi masa lapang la kononnya! chet! :p
sambil-sambil layan lagu muse, love is forever! sangat best!!



and last but not least,

of coz la yours truly, ;)


ok.
now let's start our working time with a new mood girls!

4 comments:

Fazila said...

good girl :)
za, akak ada blog baru beauty n healthy nnti akak bg trial... just sharing knowledge
http://rumahkecil-fazila.blogspot.com/

are-za said...

comey tmpt mung..nk nyipe etek eh..ki2..

~~zaa~~ said...

fazila : heheheh ;) ok, nanti za terjah!

~~zaa~~ said...

are-za : comey mende! hehehe pah ubah, ubah lagi! :p