Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 28

terima kasih, ya.

salam dan hai.

untuk kawan-kawan yang bagi semangat tu, thanks a lot ye.
i really appreciate it.
aku tau bukan senang kan?
insyaAllah aku cuba kuat lagi.

ye,
hari ni blogspot buat hal pulak!
actually dari semalam ok.
tak boleh nak upload gambar.
adui, tensi sangat.
baru nak berkongsi cerita.
da 2 hari da entry tu kat dalam draf je heheheh.

& aku sekarang tengah menunggu hari untuk menyambut kehadiran si kecil.
bakal anak buah yang ke-6!
fuhhh~~~abis la duit gaji aku raya ni!
& semestinya menunggu kehadiran mie tersayang.
yang akan menjaga kakak iparku masa pantang nanti.
boleh la aku bermanja-manja tido bawah ketiak mie heheheh


*tak sabar ok nak tengok CSI TRILOGY malam ni! jom nonton ramai-ramai..harap-harap best la!*



2 comments:

fabulous.farah said...

=) cuba lagi ok. susah nak sabar i know. hurm..memang malam ni tu yang di tunggu2. hehe

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : kan?? cuba tapi setan biasa la kan.. insyaAllah..


ha, memang da bape minggu menunggu ok!