Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 27

semua dalam satu!

salam dan hai.

arghhh..sengal-sengal badan aku ok.
so semalam aku telah mencutikan diri dari bekerja.
mr.k pun! :)
bestnya bermalasan di rumah.

dekat tengahari kitorang pergi alamanda.
beli barang dapur sikit.
masa nak balik terjumpa pulak dengan ezzah!
dush!! hehehehe
menyembang kejap je sebab dia dengan akak dia.

oh ye..
semalam jugak adalah anniversary ke-5 aku bekerja sebagai penjawat awam!
alhamdulillah.
rezeki yang tak di sangka.
aku bekerja seawal umur 20tahun.
ye, aku tau kerja gomen gaji ciput.
tapi aku bersyukur sangat sebab aku tak sempat nak menganggur pun.
so kepada semua PA di Malaysia
especially POLISASIANSSS...
Happy 5th anniversary to all!!
semoga kita berkhidmat dengan lebih cemerlang!

one more thing!
please click this url
kalau tak boleh, search "lawak siot" kat youtube.
sebab ada adegan silat-menyilat masa kenduri bertandang aku kat rawang! :)
thanks to ntah-sape-ntah yang masukkan video tu ye.
famous mok! :p

4 comments:

mrs_yus said...

cuti??

sengal2 badan??

bermalasan2 or bekerja kuat??

ahahahah :P

Ezzah said...

aloooo...youtube x leh buka. tp x pe...smpt tgk live hr tuhh..hihihihi :D

~~zaa~~ said...

mrs_yus : wakakaka :p ni series bermalas-malasan ok! :p

~~zaa~~ said...

ezzah : heheheh i glamer u!