Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 26

aku kena pergi

salam dan hai.

wahai kawan-kawan
aku dengan sedihnya nak bagitau korang semua
aku mintak maaf sangat-sangat tau kalo ada tersilap bicara
penulisan aku berakhir di sini hari ni.
maafkan aku, semua!!
nanti mesti aku rindu korang!
rindu nak komen, nak baca cerita korang.
rinddduuuuuu.....
tapi aku kena hentikan jugak merapu kat blog kesayangan aku ni.



sedih





kecewa





rindu





pilu






tapi untuk hari ni je la ye
sebab aku halfday hari ni
nak ke maxis center, klcc :D
sebab urusan bil telefon aku!
sambil-sambil bershopping raya!
maxis ni ngok jugak kadang-kadang!!
but TODAY je tau!:p
esok ai sambung merapu semula ye!
BYE!!BYE!!

:D


11 comments:

mrs_yus said...

elleleh buat2 kecoh plakkkk
ngehhhhhhhhhh :D

fabulous.farah said...

hehehe..dah agak!=p

~~*Lady Salwa*~~ said...

La, ingatkan dah nak stop terus dah dari dunia blog nih... rupanya hari ni je... kasi suspen betul... hehe

ain said...

senget!hahaha..

Fazila said...

sabar jer lah.... suspen baca td :)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : lalalalal :p saja nak sara sentap!

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : hahahah sib baik farah dapat agak tau! kalo tak mesti farah rindu kan??? *perasan*

~~zaa~~ said...

lady salwa : hehehe tak la..saja gurau2 :D

~~zaa~~ said...

lady salwa : hehehe tak la..saja gurau2 :D

~~zaa~~ said...

ain : wakakakak sentap ko kan echah! hahahaha

~~zaa~~ said...

fazila : heheheh gurau je kak..ceriakan hari akak! :)