Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 3

aku mimpi ke apa ni?

salam dan hai.

apa mimpi aku datang kerja pagi buta ni?
baru pukul 7.20 da sampai ofis?
adakah bangun di awal pagi dan terus tak tidur? (-_-")

no.. no..

ai tak mimpi apapun.
mimpi kering pun tak, mimpi basah pun tak.

sebenarnya start bulan 8 ni, aku kerja ikut masa WP1.
working time starting from 7.30 to 4.30!
gigih ok! hahahah
sebabnya nak puasa kan.
tak larat la ai nak balik lambat-lambat, nak masak lagi.
tapi aku ambik bulan 8 je.
lagi seminggu bulan 9 tu masuk WP2 macam biasa.
sebab tak sanggup nak hadap bangun pagi-pagi buta selepas raya nanti!


ha.
sebab tu la aku awal datang ofis.
so korang da tau kan?
jangan pikir bukan-bukan tau, jangan notty. :p


*semalam da puas lepas rindu kat mie ok! heheheh..opsss..baju raya ai pun mie da bawak! yeehuuu!!*


6 comments:

Ezzah said...

aku still wp3. almaklumlahh..member ko nih 'rajin' bangun pagi. ehehehehe

~~zaa~~ said...

ezzah : hahahah aku tau ko, rajin sesangat ok! :p

fabulous.farah said...

heheh...bagus2..semangat nak masak kerja pon..frah xtau lagi nak masak ke tak..masak xrasa macam fail sikit..hehe.ok. fail banyak=p

Madamme Anne said...

dulu N pun ingat nak masuk WP1.. tp xjd sbb mcm x yakin jer mampu bgn awal pg.. hehehe...

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : tq2..semangat waja ok! heheheh.. ha, farah mesti masak punye! u kan chef! :) kadang2 resepi farah bg idea tau! heheheh

~~zaa~~ said...

madamme Anne : hehehe za pun untuk bulan 8 ni je n..lepas tu back to normal.