Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 6

current task..

salam dan hai.

yeaayyy..hari ni da hari jumaat.
bestnye esok boleh rehat sepuasnya ok!
semenjak mie datang dari isnin sampai la malam tadi,
aku tanpa gagal setiap malam pergi rumah abang aku.
heheheh cian mr.k terpaksa melayan bini dia yang ngekngok ni!
thanks abang, walaupun abang penat, tapi abang ikut jugak! :*

pagi ni mie balik kampung dulu sebab ada urusan.
insyaAllah awal puasa nanti mie datang dengan abah sekali!
double yeeaayyyy!!
kami adik-beradik akan menjalankan misi memujuk abah supaya ambik cuti!!
hahahahahah abah mesti cair punya lah!
sepanjang mie kat sini, macam-macam mie masak ok!
singgang tulang, pulut bangkok, gulai daging sedap! pehhhh
dan aku rasa aku berjaya menambah berat badan ok. erkkk...

oh ye..
baby da ada nama!
anas hazmy bin ahmad hafizi.
comel ok!
tapi kesian, baby kena admitted sebab jaundice.
da 2 hari da admitted kat az-zahrah.
semalam lepas melepak kat rumah, kitorang ramai-ramai pergi tengok baby.
alhamdulillah, bacaan jaundice da kurang.
insyaAllah petang ni boleh discharge.

sekarang ni aku tengah sibuk siapkan sijil untuk peserta bengkel.
almost 400 participant tau!
gilo ah dingdong!
chaiyookk zaa!! :)


gambar terpaksa di blur kan atas sebab keselamatan.



p dot s : da lama tak keluar meronggeng hari jumaat dengan gediks kan????



2 comments:

Ezzah said...

rindu? lol ingtkan x rindu. X(

~~zaa~~ said...

ezzah : mesti la ai rindu u dear!! sangat! :(