Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 2

dia datang, dengan lenggang lenggoknya....

salam dan hai.

uhh..ahad yang memenatkan!
tapi takpe, berbaloi-baloi.
hehehehe
dari pukul 9pg sampai la kul 7.30mlm aku dengan mr.k berkampung kat hospital serdang.
sebab sis-in-law kena admitted, da nak bersalin!
kak nani aku pun ada sefamily, pun berkampung jugak.

actually dia da sakit perut dari pukul 2.30pg lagi.
abang aku sms bagitau da bawa ke hospital.
pastu doktor suruh balik semula.
then pukul 6.30pg sakit yang betul-betul punya.
bawa ke hospital, 7.30 masuk labour room.
pastu pukul 10.30 lahir la baby boy ni, boy again ok!
berat 3.2kg, normal.
hehehehe takpa la, asalkan semua selamat.
baru la adam ada geng nak main bola kan?

nama belum ada lagi.
nanti da ada nama, aku update ok.

oh ye..
mie tok belum sampai lagi.
baru je naik bas pagi tadi.
datang sorang je sebab abah tok tak boleh cuti kot.
petang karang sampai la heheheh
achik pulak yang suka!

sis-in-law kata kali ni sakit lain macam.
walaupun tak lama.
sebab dia sakit contraction tak sangat.
cuma sakit time nak bersalin, time nak push.
berbeza dengan adam dulu.
pengalaman lain-lain ok.
walaupun aku rasa ngeri, tapi takpe.
aku nak rasa jugak, insyaAllah..

now i present you..
then new baby of mahmud's family
with his comey-lotey-cute-miut aunty! :p



2 comments:

fabulous.farah said...

hee..nak cium baby baru lahir..bau best.hehe

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : ha, meh le petang ni. kat puncak jalil je, bukan jauh nau! hehehe nak cium ai pun boleh! (-_-")