Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 5

kan aku da cakap

salam dan hai.

korang semua sihat hari ni?
aku alhamdulillah, masih lagi dipanjangkan umur.
semoga kita berada di bawah lindunganNya, insyaAllah.

korang nak tau tak si anon yang hati dia tak berapa baik tu komen aku semalam.
aku memang da agak dia mesti muncul punya.

"unrated.ceh prasan bagus! lacked! selfish! damn! idiot! busted! ugly!..eee..wek"

Alhamdulillah, terima kasih ye cik anon.
semoga hidup kamu diberkati Allah ye.
aku cuma nak bagitau apapun komen yang kamu tinggalkan kat sini
langsung tak kan menjejaskan hati dan perasaan aku heheheheh
aku kan perasan bagus bak kata kamu! :)
thank you, anyway!

ha.
untuk kawan-kawan aku yang lain,
jangan jadi macam tu ye, nanti hidup tak tenang.
asyik nak memikirkan pasal orang lain je.
asyik nak dengkikan orang je.
no. no. no. no ok!

adios!
peace no war! :)


16 comments:

Ezzah said...

ishkk..siapa la cik anon tu. opss..cik ke en ke?

~~zaa~~ said...

ezzah : heheheh entahnya yang..dari hutan mana muncul aku pun tak tau! jantina, langsung tak dapat dikesan! hahahahah :p

fabulous.farah said...

hehehe..biasanya kan anon ni orang dekat ngan kite jer sebenarnya..

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : tu la..zaa pun agak macam tu jugak..xpe, now i declare to start an investigation! yeehhhaaa :p

Khumaera said...

errkk..org mcm tu pun ade..jaat2..hati bushuk..

~~zaa~~ said...

khumaera : kan??zaa pun tak sangka ada jugak macam tu..xpela, lama2 nanti die sedar diri la tu..

Fazila said...

ya allah za, ada gak org mcm tue huhuhuhu, dia jeles tu... biarlah nnti dia dpt balasan

~~zaa~~ said...

fazila : takpe la kak, selagi kita tak ganggu hidup orang :)

fatenton said...

senang aje..anon tu ada penyakit PHD.. buat bodoh je zaa.. tak rugi pape pun :)

mrs_yus said...

sape pompuan tu za? cm cilanat jek! :P

~~zaa~~ said...

fatenton : memang dear. PHD yang xde nilai..hehehe tu la, buat tak tau je, lama2 dia berambus la..

~~zaa~~ said...

mrs_yus : tak tau la yang pompuan ke laki, jantina tersork! hahahaha :p

are-za said...

be careful dear...manusia nie ado mcm2 fi'il...bykkn sabor ek..

~~zaa~~ said...

are-za : baik mommy! :)

goblogbyfarah said...

mesti anon ni zaa kenal gak!!!

~~zaa~~ said...

goblogbyfarah : kan??i guess so..sebab takkan la dia nak abiskan masa kat orang yang die xkenal! ;)