Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 18

kisahnya

salam dan hai.

kan semalam kononnya aku nak masak ikan sambal je.
tapi tak jadi la.
laki mak mintak nak makan benda lain hehehhe
dia nak makan ikan sweet sour.

aku pun bersilat la klentang-klentung kat dapur tu.
kejar masa nak pergi pasar lagi kan.
so menu semalam ikan sweet sour, kobis goreng & telur dadar!
air kopi panas ye, sejuk-sejuk ni stim dapat air panas.
tapi kan semenjak puasa ni, kami tak sentuh ais lagi.
tebu ke, bandung cincau ke, kelapa ke.
bagus, bagus!


ihsan pakcik google.

aku biasa la, masak lebih sikit masa berbuka
sebab boleh buat sahur sekali.
nasib baik mr.k ok je.
sebab ada sesetengah orang, sahur nak lauk baru.
jenuh la bini masing-masing nak masak pagi-pagi buta tu!

so semalam ikan ada lebih sekor untuk sahur.
kononnya nanti sahur nak buat ikan bilis goreng dengan cili api je.


tapi...


aku tak sedar sahur pagi tadi!!!!!!
aduiai.....teruk betul!!!
aku awal tidur semalam, pukul 10.
sedar-sedar pukul 5.
pastu snooze kan henpon kononnya nak lelap kejap je.
skali bangun, pukul berapa korang nak tau?
5.55 pagi!!!! 5.55 pagi ok!!
nak korek hidung pun da tak sempat sebab da subuh!!
geramnya kat diri sendiri.
tapi aku kejut jugak mr.k.
dia kata takpe la, kita tidur je la balik!
wakakakakaka

so hari ni pepagi lagi perut da kreakk-krukkk-kreeekk-kruuukkk
aku ok lagi, kesian kat laki aku la.
da la hari ni kena kuar site!
nasib la bang dapat bini macam ni! hahahahha
esok mesti bangun ok!

mesti!!


p dot s : uikkss..hari ni makan free la, ada agihan makanan kat opis! confirm sedap punye!!



6 comments:

mrs_yus said...

ehehe..alah besela tu skali skale terkantoi sahor..sara awl2 dh kantoi..hari sbtu lepas..ehehe :)

fabulous.farah said...

uiii..setakat ni xkantoi lagi..alarm koci sapa 5-6 kalu kantoi memang menagis

♥♥ KhamS ♥♥ said...

sama la kita..
sedar2 je dah azan..
lembik i hari nie, dah la alyssa bf.. adoiii!!

~~zaa~~ said...

mrs_yus : hehehe tu la yang..hope lps ni x terkantoi da! :p

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : pehh!! mantap ok alarm sapa 5-6!

~~zaa~~ said...

khams : heheheh saba je la che kham oi! :p malang sungguh hehehe