Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 11

lawak&sayu di petang hari

salam dan hai.

aku pergi ladies td, tak bawak handphone.
pastu sekembalinya ayat skema tak leh blah ke bilik, aku pun ambik la handphone dalam drawer.
ada 1 mesej, it's from the one and only my little brother.

mesejnya berbunyi..

"kepada kakak ku aja nama panggilan adik-adik kat aku....selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak...nampaknya tahun nie kakak ku berbuka puasa tak keseorangan...ada yang teman...heheheheh jadikan puasa tahun ini lebih baik daripada tahun yang lepas ye...kalau ada kesempatan masa tu...buatlah solat terawih...huhuhuhuh"


kalau korang,
korang nak gelak ke nak sedih-sayu -pilu?
1st aku nak gelak ok!
sedangkan budak ni baru umur 14tahun ok!
siap menyindir aku tak berbuka sendirian!
ahahahahahah..adik aku!!

tapi tiba bab lagi 1 aku macam sayu je.
adik aku yang 14tahun ni makin matang.
mengingatkan aku untuk lebih beramal, berterawih lagi di bulan mulia ni.
alhamdulillah..aku rasa adik aku ni da berubah sikit semenjak duduk asrama.

thanks dik...insyaAllah nanti aja dengan abe kerol buat deh. :)

oh ye, dia pun datang jugak kl malam ni.
tak sabar la! :)



2 comments:

fabulous.farah said...

tu lah kan..kadang2 kita rasa adik2 kita kecik2 lagi..sebenarnya dieorang dah makin besar. kita pon makin tua. huk huk

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : betul dear..sangat rasa tua ok wlpn baru 25! baru ok..ai lagi tua dari u! erkkk..