Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 27

lenguh kaki tangan segala!

salam dan hai.

:D
korang jangan la marah ye.
aku gurau-gurau manja je semalam!
heheheheh
hidup kan tak boleh serius je, kena ada gelak tawa
baru la aman sentosa! wakakaka sentosa katanya!

alhamdulillah
settle kerja aku kat maxis ngokngek semalam
tapi aku tak jadi ke klcc
mr.k kata malas tengah-tengah bandar sana
dia ajak aku g the gardens.
ai on je heheheh
membazirkan masa lebih kurang one hour kat maxis.
lepas tu kitorang melepak kat midvalley
beli barang-barang sikit je tapi berjalan je lebih ;)

bila da pukul 6, terus lincah ke keramat!
da alang-alang kat kl, harusla berbuka kat kedai uncle aku
lepas je parking depan kedai, tengok-tengok ada kuda hitam.
macam nak cam je kuda hitam tu, rupanya abang aku ada jugak kat situ
berkumpul la secara kecil-kecilan heheheh

orang ramai sangat-sangat semalam
rezeki bulan puasa kan
standard kalau kitorang berbuka kat keramat
mesti minum je dulu
sebab siapkan customers punya makanan first
kita takpe, tuan tanah kedaung kedai!

takpe lambat, makan puas hati, heh!
sembang punya sembang, jam da kul 11, baru masing-masing gerak balik!
tapi satu je kempunan, tak dapat makan pulut pauh!! argghhhh!!
takpe, nanti repeat lagi ok, bang!


happy weekend, dear...masak sedap-sedap tau!




p dot s : oppss...hari ni family-in-laws datang berkampung kat rumah! riuh ok! :D



No comments: