Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 21

aidilfitri dan ceritanya (part 2)

salam dan hai

aku bersiaran kembali setelah perut kenyang
hahahahah :p
ok, let's continue!

6 Syawal, Majlis Cukur Jambul Anas Hazmy Ahmad Hafizi :)

majlis biasa-biasa je, alhamdulillah semua yang dijemput sempat datang
menu nasi lemak ayam berempah ciknah & roti tempayan cicah kari daging ciknah
tiptoppppp!!!!





semua orang dapur masih berbaju tidur! abaikan!

6 Syawal jugak sesi bergambar bersama keluarga :P



7 Syawal hanya bersantai di rumah & bercuci mata di rantau panjang.
8 Syawal aku da on the way to kl, so seharian dalam kereta.

9 Syawal, majlis pernikahan sepupu aku di shah alam




sepupu aku yang lelaki tu.

so, itu la syawal kami untuk tahun ni.
overall aku dengan mr.k happy sangat
sebab semuanya on track
& yang paling penting, dapat sambut syawal dengan yang tersayang! :)

daaaa!


2 comments:

mrs_yus said...

wooo raye yg penuh dgn aktiviti! nice! :)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : sangat penuh yang!! penat!! :p