Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 3

eh??ada lagi??

salam dan hai

penat ok!
berpanas terik kat luar
berpeluh ketiak satu badan!
tadi kan aku cakap nak pergi pasar tani & alamanda.
kisahnya alamanda tak jadi.
terus pecut ke pasar tani dengan kak nani


misi : nak cari tudung
result : failed!!!


argghhh!!!
aku kecewa noks!!!
langsung takde tudung warna yang aku nak
dua-dua baju raya pulak tu!
tensi!!tensi!!



tiba-tiba....



*ting!* muncul idea kat kepala otak!


:D

abang....

esok kan kita nak pergi berbuka kat keramat



so..



so..



so..



sebelum tu kita pergi jalan TAR boleh bang???

boleh ye???

ala, boleh la..

ye..

ye..


:)


sayang abang! hahahha


harap misi berjaya!!

chaiyok!! chaiyok!!





10 comments:

mrs_yus said...

okeey slmt ber'menapak' kt jln tar yg penuh ngn lautan manusia tuu yee..hehehe :P

Ezzah said...

hohh..sanggup ke nk p bersesak sana weeehhhhh...eheheheheh

mau pitam bersesak nnt. :)

aku pun x cari tudung lagi...semua baju lak tuh! ishk!

fabulous.farah said...

hoho..gulak dlam misi mencari tdg

~~zaa~~ said...

mrs_yus : hahahah ok2! harusla ai naik tren je, park kete kat keramat siap2!

~~zaa~~ said...

ezzah : sanggup! sanggup!! :p minggu lepas pun da g, minggu ni g lagi! hahahaha


cepat2 cari tudung sebelum terlambat!!!

~~zaa~~ said...

fabulous.farah : hahahah toche! toche! ai akan pastikan ai berjaya!! wakakakaka

dakcik said...

ala..beli la tudung ariana..sgt murah kat sane..hehehehe

~~zaa~~ said...

dakcik : ala dakcik, ai tak biasa la..nanti eh terbuka hati wakakakaka

fatenton said...

kalau nak pergi jalan tar tlglah pergi masa weekdays.. kalau tidak, mmg sesak gile!

~~zaa~~ said...

fatenton : memang pon tenton!! sangat2!!!!