Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 29

siapa lagi nak ajak aku?

salam dan hai

kemalasan tahap gaban da aku ni
klik new post, tutup balik
bukak blog pun sebelah mata je
tak tau la kenapa malas sangat-sangat nak menaip
ni pun berat gila tangan nak menekan
gagahkan jugak la

hari isnin semalam aku mc
tak sihat, sakit-sakit badan
sebabnya???
penat sangat
ahad lepas mak mertua aku wat open house
so sebagai menantu yang baik lagi cantik
harus la aku membanting tulang kan?
siap aku mencurahkan bakat lagi
aku buat roti tempayan cicah dengan kari daging mak
mak masak nasi minyak, kari daging, ayam masak merah, bihun sup

roti aku laku gile ko macam goreng pisang panas
pukul 3 da habis terus padahal jamuan sampai pukul 7!
aku buat pun banyak jugak, dalam 3kg
fuhhh..
kembang kejap hidung dengan bontot kena puji!!
wakakakaka



macam ni la lebih kurang roti tempayan, tapi aku punya santek lagi hahahah :p


tapi sayangnya, disebabkan aku orang kuat kat dapur
maka takde la gambarnye!!
maunye tak cuci pinggan secara berganti-ganti dengan adik ipar, hasanah
nak mintak mr.k snap pun kesian kat die jugak
macam lipas kudung duk melayan tetamu kat luar
siap tukar turn dengan aku basuh pinggan jugak!
heheheheh bagus-bagus! :D
at last, bila da petang kitorang duk menyental periuk kat dapur
that's why la langsung takde sekeping gambar pun!

oh ye

minggu ni agak full jugak la
ada 3 open house, tak tau mana satu nak pergi
sebab clash pulak dengan the last and only gedik clans wedding, ema
i try my best pergi semuanya ok!



p dot s : sekarang aku & mr.k dalam proses menurunkan berat badan :D


6 comments:

mrs_yus said...

xyoh sebok2 kuruskn badanla u all berdue nii..dh comel dh pon :)
usaha 'isi perot' tu dlu..pastu bru usaha trunkn berat bdn eekk..hehe :)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : nak usaha dua-duanya! hahahah :p

MiSz eiN said...

fuyooo..za buat la open house
t bley rs roti buatan tgn za e2. cam sedap je tgk pn ;D

~~zaa~~ said...

misz ein : hahaha :p aku thn ni amalkan konsep rumah tertupup! hahahah tapi nanti aku akan jemput kwn2 semua bila raya da lepas! wakakak boleh gitu?? :p

Fazila said...

za, nak resipi roti tempayan mcm sedap jer :)
bagus lah isteri mr.k nie :)

~~zaa~~ said...

fazila : boleh2 :) pengeras dia ayam kampung 5 ekor, pisang emas 4 sikat bla..bla..bla.. hahahah :p