Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 1

di pagi hari

salam dan hai

wah! pagi-pagi lagi aku da muncul?
heheheh saje je
lagipun hari ni ada jamuan raya kat ofis
takut tak sempat nak berblogging pulak nanti :D
nanti cerita jamuan raya aku review kemudian ok!

ha
sekarang ni aku nak mintak tolong korang sikit
petang ni pukul 5, ema nak nikah
aku ingat nak mintak balik awal dalam pukul 4 ke
tapi masalahnya aku tak tau nak pujuk cakap kat bos macam mana
lagipun hari isnin lepas aku da mc
macam mana ek?
aku nak sangat pergi ema nikah tu
sebab ni la last gedik clans kawen

korang bagi la pendapat sikit ek
boleh aku cakap kat encik bos aku tu!
saraaaaa.....tolong!!!!!!!!



2 comments:

Ezzah said...

errrmmmm ko ckp je yg betul. mana tau dia faham. hihihihih

:P

mrs_yus said...

ehehe..sara dh set dh nk ckp ape kt lam kepale ni..kihkihkih..ape kate za tiru sara?
sara nk ckp sara nk g mjlis nikah sepupu sara, SEPUPU RAPAT, so klo xpegi serba salah laa..hehehe :P

amcm okey x? :D