Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 4

what a hectic weekend!

salam dan hai

fuhhh..letih badan weh!
sangat-sangt full weekend kami
sampaikan aku terpaksa tolak 2, 3 jemputan open house
sangat-sangat kejar masa ok

yang menjemput tu, thanks a lot ye!
next year jangan lupa jemput kami lagi :D
yang kami tak dapat pergi tu,
kami mohon maaf sangat-sangat
kekangan masa
insyaAllah, kalau ada rezeki lagi boleh jumpa ok.

untuk open house tu, memang aku tak berphoto gedik pun
sebab sibuk nak isi perut!!
ada gambar masa jamuan hari raya di opis
& ada gambar-gambar kami di majlis pernikahan&reception ema & faiz
nanti aku resize dulu ok, then i'll upload later.


p dot s : ezah, nanti aku email kat ko ok!
p dot s lagi : aku puasa hari ni, insyaAllah..tengah berkira nak makan apa berbuka nanti.


2 comments:

mrs_yus said...

za, emel kt sara jgk pls! thnx in advance..lap u! :)

~~zaa~~ said...

mrs_yus : haha ok dear!