Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, November 18

aku sendirian

salam dan hai

owh korang!
best la tu kat kampung ek??
beraya sakan!
aku jugak terkontang-kanting kat opis ni
iye, aku kerja hari ni.
KERJA, tau? hahahaha
ada berapa kerat je kat opis hari ni
tak ramai pun
eee...sunyi ok!!!
bukak lagu kuat-kuat, sebab takde orang nak marah

lagi 1,
hehehe aku kelentong cc, tak nak jaga SUB
tak kuasa la mak, dia ada dia la jaga
ni semua nak orang buatkan!
jangan marah ye :D

lambat pulak minggu depan ni
cepatla mie datang kl, rindu la!




2 comments:

mrs.spicy said...

sebab cuti tengah2 minggu semalam farah rasa mcm weekend. so ingat hr ni hari isnin=p

~~zaa~~ said...

mrs.spicy,

tau xpe..zaa lagi la rasa tak kerja hahahha