Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 3

ssyhhh...gosip raja farah..

salam dan hai

semalam lepas balik kerja, melepak kat depan tv kejap
sementara tunggu mr.k balik, nak pergi pasar tani
pastu tertengok la melodi
memang ulangan pun minggu lepas punya

tengok punya tengok, layan punya layan
sampai la cerita pasal raja farah da bertunang
sound interesting sebabnya raja farah ni kan banyak gosip pasal dia
aku tak minat sangat dia tapi ok la dia berlakon, best jugak
masa tu cameraman tunjuk muka tunang dia
aku macam terdetik jugak la, macam familiar gila muka tunang dia
sekali dia perkenalkan diri, nama dia megat bashirun qhuyum
bila aku dengar je, la hai budak ni ke?
patut la muka macam familiar gila, suara pun aku cam

kisahnya megat bashirun qhuyum ni kawan aku dulu
rumahnya belakang rumah aku je ok
tapi masa kecik-kecik dulu kitorang tak panggil dia megat, tapi panggil qhuyum
kitorang semua sebaya
aku, izati, ku nor (sepupu die), diana, syed amir
ni semua geng-geng kitorang la
tapi sekolah je lain
dia sekolah kat kl sebab dia duduk dengan ayah dia
mak dia yang duduk belakang rumah aku
setiap kali cuti sekolah, memang dia akan balik & cari kitorang
sebab nak main sama-sama
last aku jumpa dia masa sebelum aku kawen awal tahun baru ni
oo..masa tu ko da bercinta dengan raja farah ek! cisss!! :p

td pun masa bersembang dengan mie, aku cerita pasal ni
rupanya mie aku lagi laju tau pasal ni! hahahahh
kalah reporter u!
raja farah da pernah pergi rumah dia
beli goreng pisang kat gerai jiran
macam-macam lagi la
heheheheh hebat tau mie aku!

apepun,
aku & kawan-kawan doakan yang terbaik untuk ko
minggu depan da nak kawen tu, jangan gelabah! ahahahha :p





10 comments:

-Sara- said...

wahh! artis jiran u! malatopsss! hahahah :D

Khumaera Ismail said...

fuyoo..kawen ngan artis..nape u ta ngorat fahrin ke, remy ishak ke? glamer u.. ;)

~~zaa~~ said...

sara : bukan2..bakal laki die je! heheh :p

~~zaa~~ said...

khumaera ismail : arkkk...alamak, laki ai di hati heheheh :p

dakcik said...

kim slm kat bini die eh bile balik..hehehehe

Ezzah said...

-unlike-

are-za said...

saing mu upernya..xdpt jemputan ko? mesti grand majlis dio..

~~zaa~~ said...

dakcik : heheheh ntah2 tak jumpa da hahahah :p

~~zaa~~ said...

ezzah : i pun unlike, but he's my fren!

~~zaa~~ said...

are-za : harusla dpt! :p