Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 1

dia dah pun terima nikahnya....

salam dan hai

sebenarnya aku memang tertunggu-tunggu moment ni
memang ternanti-nanti tarikh 31.10.10 ni
sebab ape??
sebabnya ni la buat pertama kalinya
aku mendedahkan diri aku depan kenalan maya
yep!! aku bertemu muka dengan pemilik blog ni.

berdebar, takut, semua ada
macam nak jumpa boyfriend pun ye jugak
first time katekan
lagipun dia memang antara famous bride-2-be blogger
& kenalan blog yang lain pun ramai yang datang
SK, Cik Belle, Hana Yoriee, Maera & many more!
tapi yang menyedihkan aku tak sempat jumpa siapa pun
sebab aku kelewatan, pukul 2.30 baru sampai LLM

ohh, dia memang ratu DIY ok!
sangat komited, ibu dia pun
sama-sama perah keringat DIY itu ini
best sangat bila kita bayangkan apa yang ditulis
pastu kita dapat tengok realitinya
centerpiece, batu sungai, guestbook, bunga rampai, batang telur pindang
& plat kereta merah ituuuu!!!
sangat kagum!!
paling penting, aku dapat rasa cookies, air tangan pengantin tu!

tapi sayangnya....
aku terlupa bawak kamera!!!! dang!!!!!
sangat terlupa, mr.k pun.
dia ingat aku da amik
arrgghhh..takde rezeki nak memorikan kerja tangan xora.

ni ada sikit gambar masa kendurinya semalam
memang betul-betul raja sehari ok
baju kaler kuning gitu! menyerlah!
cilok dari blog dia & other bloggers
beautiful & bright, sama sepadan dengan D!
congrats Xora, nanti ada masa kita jumpa lagi ok.











6 comments:

Ezzah said...

u, nnt kenduri i pun u dtg tauuu....
ehehehe...i pun nk kenal u laa..

ehehehehhe..

yang..i miss u la! :)

ehh cantik baju pengantin tu. mmg betul2 raja seharila.. :)

~~zaa~~ said...

ezzah : GATAL! :p

yang...i miss u too...kuar nak jumaat ni????

Ezzah said...

jumaat nih cuti deepavali la yang oiiiiiiii :)

~~zaa~~ said...

ezzah : aah la yang...aku lupe la!!!!:p

Xora said...

walau muka mak cam tepung gomak, mak tetap laku,.. auuuwww~~ HAHAHAHAH.. terima kasih sudi datang :) tapi tak dapat borak lama pun kan? hanya menatap tulisan kaku yang ditinggalkan dalam buku tetamu aje *sob. muzik iringan sentimental

~~zaa~~ said...

xora,

tepung gomak pun takpe, meletop nyah! :p heheheh ye xora, sama2..takpe, nanti kita jumpa lagi, borak lama2 ok :) jangan sedih2, D kan ada ;p