Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 20

ade orang tak mandi!

salam dan hai

aku pun tak tau ke mana hilangnya aku
da tak reti nak berblog kot?
hihihi sorry dear
memang berat tulang nak mengetuk keyboard ni
tapi aku cuba tau, walaupun 1 enrty seminggu
ok la kan? :D

minggu lepas balik rawang
temankan mak, tengah bersedih lagi
demam, kesian sangat
tapi da beransur ok

& semalam adalah hari tak mandi ok
kat serendah takde air!!!!!
arrgggghhh memang masing-masing bajet mandi je :p
dari pagi air da slow, sempat la masak breakfast
lepas je makan, kul 10 terus masak untuk lunch
sementara air ade lagi
ngam-ngam siap masak, air terus kering kontang
dalam tangki pun sama
nasib baik la takde sapa-sapa buat hal nak memerut!
kalo tak, aku pun tak tau la hihihi

bila takde air, nak buat ape pun tak jadi
badan pun lemah je sebab tak mandi kan?
tapi wangi tau ;p
sempat gosok gigi, sempat cuci muka masa bangun subuh
so kerjanya tidur je la
bangun, makan, layan movie kat laptop, tidur
bangun, makan, layan movie kat laptop, tidur
sampai la petang, heh!
takde air sampai ke malam tau?
lepas maghrib, kitorang gerak balik putrajaya

adik mr.k, hasanah&aiman ikut sama
and petang ni nak pergi ambik adik aku pulak
sebab kitorang janji nak bawak tengok wayang&main bowling
saja bawak adik-adik enjoy
nanti kang da start sekolah, payah la pulak kan?

eh, da pukul 12!!
nak turun cafe belikan nasi untuk diorang kat rumah
ok, bye!



10 comments:

-Sara- said...

eeii patutla ade bauuu!!!!! :D

~~zaa~~ said...

sara,

kan ai da cakap ai wangi! :D

bunga_ros said...

za kna mandi double tau.. hehe..

axie said...

aiyoo satu hari tak mandi ;P
takmo dekat2

~~zaa~~ said...

bunga_ros,

bukan double ros, da triple da ni! :p

~~zaa~~ said...

axie,

hahahah :p hari ni ai mandi la!

yuzie said...

btoii ka wangi nihh hihihhi

are-za said...

bau busuk nie mek wei...he2..

~~zaa~~ said...

yuzie,

betoii la kak zi! :p

~~zaa~~ said...

are-za,

wangi lah! meh sini cium aku! hahahah