Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 27

cari apa sebenarnya?

salam dan hai

gelak guling-guling aku tadi
tengokkan keywords yang muncul ni
siapa la yang cari bende bukan-bukan kat blog aku ni

pengalaman romen?
auuwww!! takkan i nak kongsi pengalaman romen kat blog???
hahahhaha tak leh blah betul la

ni ha lagi satu
nasi goreng bang jek
hahahahah bang jek mane tu??
konpius aku
entah bang jek ni indon mane tah :p


ape yang korang cari sebenarnya aku pun tak tau la
blog ni bukan blog l*c*h tau nak kongsi semua cerita dalam kain!
bukan jugak blog chef terkenal :p
hahahahah



7 comments:

Leezue.blogspot.com said...

sape ler yg sengal sgt tu ekk search yg bkn2...mmg b*d*s...mentality tahap zero huhuhuhu...opsss telebey sdh~ ngeh2

~~zaa~~ said...

leezue,

tu la pasal! dicari yang bukan2 pulak tu..

are-za said...

zaa mu wak gano nk tgk tue? nk try buat jugak eh..

-Sara- said...

kakakakakaka!!!

*sje nk gelak :P

~~zaa~~ said...

are-za,

mu buka kat nuffnang je

~~zaa~~ said...

sara,

kakakakak :p

are-za said...

alamak nuffnang tmpat i nie ngok ngek ckit...xboley nengok daaa...