Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 29

colek malas!

salam dan hai

yup!
pc aku still kat bengkel :p
technician belum hantar lagi
mungkin petang or esok
melangut la aku kat tempat orang hihihih

actually, before mie balik kampung minggu lepas
aku ada request minta mie buatkan rojak
atau dalam dialek jerman kelate, colek malas
sebutan biar betul tau!
double c, bunyi sengau sikit, double m, s tukar jadi h!
hahahahah belajar la korang :p

ok, back to the topic
mie pun buatkan la untuk aku
tapi tak sempat nak makan sebab mie tak sempat gorengkan tepungnya
aku pun tapau je la kuahnya
so semalam, keinginan nak makan colek malas timbul :D
buatkan tepungnya, rebus telur, potong timun
cuma keropok je tak goreng & sengkuang takde
takpe, janji cukup syarat yang penting-penting je




this is mine!


uisshhh sedapnya!
bayangkan sebanyak tu, aku makan berdua je dengan mr.k :p
hahahah bukan makan lagi dah, melantak namanya!
puas hati aku, memang da lama sangat da nak suruh mie buatkan
heheheheh

tq mie, we love u lebih la! :*

tapi sayang, kegembiraan tu bertahan sampai jam 10 pagi tadi je :(



p dot s : mood? gone!

10 comments:

-Sara- said...

asal lak kul 10 td? kenape yang??

*mule doh kepochi ni dtg! :P

dakcik said...

kenape mood xtahan lame?what happened??

ciNDerella stRikEr said...

oo..yg ni di pggil colek malas. sumthg interesting to knw. hehee

~~zaa~~ said...

sara,

:D macam tu la lumrah kan? :p
tak yah kepochi sgt! hahahah

~~zaa~~ said...

dakcik,

ni lagi sorang kepochi! hahahah :p simpan dalam hati je :p

-Sara- said...

ala org nk share! eii bencilah! :P

~~zaa~~ said...

cinderella striker,

ha, ni la..sama je macam rojak. :p

~~zaa~~ said...

sara,

hahahaha meh kepochi pasal colek malas! :p

III bDkNaKaL III said...

almak..terliur....sdpnye mek!aku nk g kt ko smalm..tp terbabas..hahaha..

~~zaa~~ said...

bdknakal,

memang aku saja nak bagi ko terliur! hahahah :p

tu la ko, ralit menyembang!