Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 10

it will be mine!

salam dan hai

lunch semalam keluar bergedik dengan soulsisters
tapi 4 orang je yang ada
ezah, ikma, ema & of coz la aku :)

tujuan utama, nak surprised kan ezah
kan birthday dia
kitorang makan kat johnny's je
aku dengan ikma berpecah konon nak cari barang
padahal nak beli kek emergency! hahahahha
suh ema & ezah pergi johnny's dulu



mau tak terkejut kan minah ni walaupun dia da tau
just a small pieces of cakes for u dear
but with big-big love from us! :D

birthday girl yang supersexcited!
& biasa la kalo da jumpa
topic paling hangat di alam maya jadi bahan!
takpe, tak sebut nama kan? :p

izah, ema, ikma!
mr.k da approved untuk membeli benda itu!
after i convinced him for an hour! :D
yes!! yes!!
ala, untuk suami jugak kan?
yet, it will be mine! tak sabarnya
tapi korang diam je tau, jangan bising2
rahsia dalam selimut ni wakakakaka



p dot s : cepat la ezah, bila nak jalan misi ni???!!! ;p





10 comments:

Ezzah said...

ya ampuunnnn..hovernya birthday girl tu! :D

-Sara- said...

oiit, ape rahsia2 ni! mencik!! :P

btw, bufday gurl tu mmg superexcited! hahaha!!

*jelesnye haku!! :(

axie said...

za nak tau benda dlm selimut tu... hehehe :p

yuzie said...

uollls ni mmg comell tauuuu...

~~zaa~~ said...

ezzah,

ha!! tau takpe!! hover yang amat sgt! :p

~~zaa~~ said...

sara,

hahahah tunggu da jumpa nanti baru bgtau sara :D heheheh jangan jeles ye syg!!

bulan 1 jumpe hokey! :*

~~zaa~~ said...

axie,

hahahah rahsia! :p

~~zaa~~ said...

yuzie,

ala kak zi ni, wat malu we olls je tau! :p

bunga_ros said...

Bestnya korang..!!

~~zaa~~ said...

bunga_ros,

:D