Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 24

kosong

salam dan hai

guess what?
pukul 10.30 aku bari masuk ofis hari ni
kepala pulak pening sebab terlewat breakfast
sebabnya..



kunci motor mr.k hilang!!!



tercicir tak tau kat mane
kesian laki aku
habis kitorang punggah satu rumah cari kunci tadi
tapi still tak jumpa jugak
kunci spare pun takde, kat serendah
at last, tak kerja laki aku hari
nak pergi dengan apa kan?
jalan kaki? jauh ko putrajaya-kl!

lepas mr.k hantar aku tadi, dia nak pergi ambil mekanik
nak tukarkan semua kunci motor tu, tapi tak jadi
dia nak balik cari lagi sekali kat serata rumah
kalau tak jumpa jugak, lepas jumaat baru dia nak pergi bengkel

harap-harap jumpa la ye sayang
cari betul-betul tau..
nanti tengahari datang ambik ai ok.


p dot s : 2,3 hari ni banyak betul dugaan melanda. semoga Allah permudahkan urusan kami.

6 comments:

-Sara- said...

laa, cmne leh ilang tu zaa, harap2lah jumpe.. :)

~~zaa~~ said...

sara,

tak tau la yang tercicir kat mane..

ciNDerella stRikEr said...

hubby nad pon penah misplace kunci moto dia. lps dh tukar smua kunci..a week after tu jumpa time kemas2 rumah. dh nk jd rezeki kdai tu kot. hehee...

III bDkNaKaL III said...

dlm beg?poket suar?mst ade 2 zaa...

~~zaa~~ said...

cinderella striker,

tercicir tak tau kat mane nad. puas da selongkar rumah

~~zaa~~ said...

bdknakal,

takde yang..semua seluar dia aku da selongkar..:(