Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 9

terjalin kembali

salam dan hai

aku duk belek-belek gambar kenduri tadi
pastu terjumpa gambar ni
actually takde apa yang special pun
cuma bila tengok gambar ni, rasa macam reunion untuk mie&abah aku
tengok la tu
nampak kegembiraan mie&abah bila jumpa kawan-kawan lama diorang
terpisah da berapa tahun tak tau
semua kawan-kawan diorang ni dari Thailand
kawan-kawan zaman sekolah, zaman bujang






untung jugak ada kenduri kawen ni kan?
dapat mengeratkan silaturrahim
dapat temukan yang terpisah
aku tau mie&abah happy sangat sebab ramai sangat kawan diorang yang datang
aku pun tumpang happy :)




2 comments:

Xora said...

kadang2 kan saya rasa, kat kenduri kahwin ni lagi mudah nak berkumpul, daripada berkumpul masa raya kan?

~~zaa~~ said...

xora,

yupp! agreed! raya pun tak semestinya semua balik kg.. silap haribulan, kita beraya kat rumah mertua..