Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 24

:D

salam dan hai

good morning, everybody!

pagi isnin yang agak lemau untuk aku
sebabnya rasa tak puas hati
nak tau aku tak puas hati kat siapa?
mr.k!!!
sebabnya


























scroll lagi






















lagi





















dia tengah syiok tidur kat rumah sebab dia cuti!!!
tak puas hati!!!! hahahahahah
nak cuti jugak tapi tak boleh
ada kerja urgent nak uruskan! benci!!!
sedap ye tidur, bang??? :p
hahahah it's ok
balik tengahari nanti kalau u tidur lagi, i kacau u!!

ok, jom kita mulakan hari ni dengan satu maksud ayat ini..

"Maka sifat sabar itu adalah sikap yang baik, dan hanya Allah sajalah tempat meminta pertolongan." (Surah Yusuf, ayat 18)


settlekan kerja dulu, pastu jom blog-walking! :D

4 comments:

-Sara- said...

okey, kacau jgn xkacau, pastu pkul 2 makesure za blk opis yee.. tetttttttttt! haha

~~zaa~~ said...

sara,

ok! *ehem* "p

bunga_ros said...

ske ayat sara tu.. tettttttttttt!! za balik masa la sara.. kan za kan.. ^_^

~~zaa~~ said...

bunga_ros,

sara tu nakal terlebih ros! hahahha :p