Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 21

perfect 10!

salam dan hai

rasanya baru semalam berbincang dengan mr.k pasal nak bertunang
rasanya baru semalam bagitau mie & abah hajat di hati nak bertunang
rasanya baru semalam majlis pertunangan tu berlangsung

rasanya baru semalam berbincang pasal tarikh nikah & majlis persandingan
rasanya baru semalam kita berkejar ke sana-sini mencari keperluan majlis
rasanya baru semalam terdengar lafaz "aku terima nikahnya"
rasanya baru semalam aku berias cantik & bersanding bak raja & ratu sehari

rasanya baru semalam kami diraikan sekali lagi di majlis bertandang
rasanya baru semalam kami bergelak keriangan setelah tamat semua episod perkahwinan
rupa-rupanya ikatan ni dah mencecah angka ke 10 bulan
rupa-rupanya dah hampir setahun ikatan ni

hebatnya perasaan ni
hebatnya rasa bahagia ni
hebatnya rasa suka duka ni

kami mengharapkan hubungan ini sampai mati
kami mengharapkan hubungan ini memberikan kami zuriat yang soleh dan solehah
kami mengharapkan hubungan ini memberi kami kebahagiaan hingga ke akhirnya

betapa aku bersyukur dipinjamkan lelaki ini olehNya
betapa aku bersyukur dapat memberi semua yang aku ada padanya
betapa aku bersyukur dengan kehidupan sekarang

perfect 10 months and we're still counting.....








happy weekend, peeps!

6 comments:

k.zie said...

jap jer masa berlalu kannn...

-Sara- said...

fuhh! romantica sekejapan! :D

i m always pray for the happiness 4 both of u! :)

~~zaa~~ said...

k.zie,

kan??? tak terase pun..

~~zaa~~ said...

sara,

:D jarang2 mood ni timbul, kena abadikan! hahahaha
tq dear!!:*

III bDkNaKaL III said...

slamat 10 bulan zaa...smoge kebahagiaan berterusan hingge ke syurga!♥ u..mmuahh...

~~zaa~~ said...

:D thanks darling!