Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 10

bloglist baru!

salam dan hai

hari ni boringnya kat ofis
takde buat papepun
kerja pun takde, pelik aku
jap lagi bila da dekat nak thumbprint, baru la datang menimbun
geram betul!
petang ni nak buat sesuatu yang berfaedah sikit :D
aku nak kemaskan bilik & fail-fail bos

bila takde kerja tu, menerjah blog orang je la hihihihi
dari pagi ok
boring blogwalking, main games, blogwalking lagi, games lagi
adoiii..lagi penat takde kerja dari ada kerja, tau?

hari ni aku menerjah blog-blog follower
memang jarang sangat terjah sebab aku tak masukkan dalam list kat sidebar tu
so, starting from now
aku akan buat satu list untuk follower kat sidebar tu
senang sikit aku nak terjah
korang pun klik-klik la ye kat situ
boleh tambah kawan :D
follower this blog yang tak tinggalkan link
please drop your link now
sebab i nak listkan :D

and one more thing
aku dah delete chatbox ok
sebab menyusahkan!
chatbox pun kena block!

ok
aku nak g makan
laparrrr! :D

8 comments:

sahida said...

tu la, better ada keje dr takda keje kan? tp bila keje menimbun tu yg tak tahan... happy mkn2, nk mkn gak..hehe!

dakcik said...

ajarla i cane nk wat bloglist nie!! dr smlm i cube xdpt-dpt lg..:(



p/s : eh, kite punye background belog same...hahahaha ;)

~~zaa~~ said...

sahida,

betul huda..bila melambak kerja, pening dibuatnya! heheheh jom makan!

~~zaa~~ said...

dakcik,

ala2 meh sini kat i!


wokkkk!! sejak bilo pulok tuka background????? lantak hahahah

Azwana Shamsudin said...

my link.. azwaazwana.blogspot.com

:)

~~zaa~~ said...

azwana,

check! :D

ida ^_^ said...

zaa....

dah jenguk dah blog akak dan jd follower lom...hehe...

http://murahjer2u.blogspot.com

:-p

mrs.spicy said...

huhuhu..dh follow.