Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 30

champion!

salam dan hai

berat sangat hati nak pilih pemenang ni
sebab semuanya cute!
tapi setelah diteliti, diperiksa
dibincang dengan juri tetap sorang lagi, mr.k :D
so keputusannya telah dibuat!



pemenangnya adalah....
























bawah lagi




















scroll lagi
























sikit je lagi ye




















sabar...sabar



















pemenangnya adalah






































:D
tahniah ain! hahahha
sebenarnya ada top 3 yang berentap
azreem & sara
tapi setelah ditimbang sebaiknya oleh 2 juri kesayangan ramai ni
so ini la keputusannya :D
yang tak menang, jangan sedih tau
nanti i buat contest lain pulak

dakcik, nanti claim hadiah kat bilik sebelah ni ok! hahahah

11 comments:

axie said...

comel & cute..i lioke ;)

p/s: dakcik ada bagi rasuah ke?? ops!

The Lady Chosen said...

ain mng ekk huhuhuhu

-Sara- said...

alaaaa.. i kalohh? ehehe :P

congrats ainnn!!! :)

dakcik said...

wahhhhh...i ke yg menang?? mcm xpecaye..TQ ..TQ to juri bedua nie..suke !!! =) nti i p claim adiah eh..hehehe


p/s : nk buat ucapan mcm menang anugerah boleh?? hahaha

dakcik said...

sara : TQ sara..rezki nie..hehehe

MiSz eiN said...

memang cute pong!
congrats dakcik
lekat plop name dakcik i bg kat dia nih
:D

~~zaa~~ said...

axie,

heheheh i like too! :D


p/s harus la rasuah sebab i nak menang contest azie & ein! :p

~~zaa~~ said...

the lady choosen,

aah! dakcik heheheh

~~zaa~~ said...

sara,

hahahah takpo top 3 ok! nanti i buat contest lain pulop!

~~zaa~~ said...

dakcik,

menang anugerah mung! hahahahah :p
cepat buat request!

~~zaa~~ said...

miszein,

heheheh :p aku bagi dakcik menang ada maksud tu!